Net ir nuostabiųjų grikių kasdien valgyti nereikia! Būtina įvairovė. Geriausia grūdus valgyti skirtingus bent 4 dienas iš eilės.
Nekepinti grikiai su česnakiniais laiškais ir sviestu recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
5 iš 1 balso
Pasiruošimas 1 d
Gaminimas 15 min.
Iš viso 1 d 15 min.
Kategorija Košės, Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 280 kcal

Ingredientai
  

  • 60 g žaliųjų grikių
  • 1,5 a.š. sviesto
  • česnako laiškų pagal skonį

Paruošimas
 

  • Per naktį mirkytas kruopas gerai perplauname.
  • Dedame į puodą su vandeniu, užverdame ir paliekame brinkti.
  • Paruoštą košę gardiname sviestu ir česnako laiškais. Pries valgant išmaišome.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 280kcal (14%)Angliavandeniai: 47gBaltymai: 9gRiebalai: 8gSočiosios riebalų rūgštys: 4gPolinesotieji riebalai: 1gMononesotieji riebalai: 2gTransriebalai: 0.3gCholesterolis: 16mgNatris: 51mgKalis: 278mg (14%)Skaidulos: 6g (17%)Cukrūs: 0.1gVitaminas A: 187µg (23%)Vitaminas B6: 0.1mg (7%)Vitaminas B12: 0.01µgVitaminas C: 4mg (5%)Vitaminas E: 0.2mg (2%)Vitaminas K: 1µg (1%)Kalcis: 38mg (5%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 18µg (9%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 139mg (37%)Fosforas: 210mg (30%)Selenas: 5µg (9%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Košės, Pusryčiams
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: ​Virta
Recepto ir nuotraukos autorė Donata Vaisnoraitė
3 2 votes
Patiko? Įvertinkite!