Šiaurietiškas ėjimas

Šiaurietiškas ėjimas „įdarbina“ viršutinę kūno dalį, skirtingai nei paprasto pasivaikščiojimo metu, bėgiojant ar važinėjant dviračiu.

Taisyklingai naudojant šiaurietiško ėjimo lazdas ir teisingai žingsniuojant, dirba daugiau nei 90 procentų viso kūno raumenų.

Šiaurietiško ėjimo privalumai, lyginant su paprastu ėjimu:

  • Šiaurietiško ėjimo metu dirba daugiau nei 90 procentų viso kūno raumenų. Ėjimas be lazdų – iki 70 procentų raumenų
  • Taisykingas lazdų panaudjimas žymiai suintensyvina ėjimo procesą, ilgėja žingsnis, o tuo pačiu rankų ir pečių juostos amplidutė
  • Spartesnis ėjimas padeda sunaudoti daugiau deguonies – aktyvaus kvėpavimo dėka pagerinamas viso organizmo aprūpinimas deguonimi, negu einant paprastai tokiu pat greičiu
  • Intensyvesnis ėjimas suaktyvina širdies ir kraujagyslių sistemą bei gerina aerobinę ištvermę
  • Einant su lazdomis suaktyvėja mažų kapiliarų kraujotaka, todėl retai kada šąla rankos ar pėdos
  • Įtraukiami tie raumenys, kurie įprasto ėjimo metu ilsisi – taip treniruojama “problemiškų raumenų grupės” – kaklo, pečių, nugaros, krūtinės, liemens, sėdmenų
  • Vienodai įdarbinamos abi kūno pusės, simetriškai dirba kairė ir dešinė kūno dalys – tai lavina koordinaciją, skatina teisingos eisenos formavimą ir padeda išsaugoti taisyklingą laikyseną
  • Vaikščiojimas su lazdomis nuima dalį krūvio, tenkančio kojų sąnariams ir nugarai, todėl itin tinka žmonėms, kuriuos kankina jų skausmai.
  • Natūraliai ilgėjant žingsnis ir polėkio fazei, tuo pačiu suaktyvinama sąnarių “tepimas” – puiki profilaktika osteoporozei
  • Šiaurietiško ėjimo metu sudeginama 47 procentais daugiau kalorijų, nei einant be lazdų, tai veiksminga svorio metimo/palaikymo priemonė
  • Žingnsiuojant su lazdimis tą patį atstumą įveikiame greičiau, nei einant paprastai – didesnis intensyvumas teigiamai veikia visą organizmą
  • Judėjimas natūralioje aplinkoje, skatina „laimės hormonų“, endorfino ir serotonino, gamybą. Intensyvesnė fizinė veikla gryname ore gerina psichinę sveikatą – atpalaiduoja nervų sistemą, padeda atsiriboti nuo kasdienių problemų, didina gerovės pojūtį ir teigiamamas emocijas
  • Žingsniuojant šiaurietišku ėjimu, paprasčiau ir greičiau nužingsniuosite 10000 žingsnių, rekomenduojamų pakankamam aktyvumui.

Fiznio aktyvumo klasifikacija pagal nueitų žingsnių skaičių

Žingsnių skaičius per dieną Fizinio aktyvumo klasifikacija
Iki 5 000 Sėslus gyvenimo būdas
Nuo 5 001 iki 7 000 Mažas fizinis aktyvumas
Nuo 7 001 iki 10 000 Vidutinis aktyvumas
Nuo 10 001 iki 13 000 Pakankamas aktyvumas
Daugiau kaip 13 001 Didelis aktyvumas

Užsiėmimus veda nuostabi trenerė – Irena Gudiškienė. Asmeniškai ar grupėje – 8 užsiėmimai ir jūs jau galėsite sportuoti savarankiškai. Jei grupė susitaria – galima vieną užsiėmimą.

8 žingsniai kontaktai >>