Sudėtinės dalys pagal porcijų dydžius

Maža porcija

Vidutinė
porcija

Didelė porcija

Produktai-sudėtinės dalys

Svoris, g

Svoris, g

Svoris, g

Grikių kruopų 50 95 95
Avokado 30 100 150
Baltagūžio kopūsto 80 100 100
Druskos Pagal skonį Pagal skonį Pagal skonį
Kcal 261 478 564

 

Gaminimo žingsniai:
1. Vakare perplauname grikių kruopas šaltu vandeniu ir užmerkiame, kad brinktų per naktį. Taip grūdai pradeda dygimo procesą ir tampa vertingesni, be to, ryte gaminimo laikas trumpesnis.
2. Ryte pakeičiame vandenį, ir grūdus kartu su vandeniu (orientacinis santykis 1:2) bei druska, užverdame.
3. Tik užvirus išjungiame bei paliekame brinkti. Kiek laiko truks brinkimas priklausys nuo gaminamų porcijų kiekio, puodo ir viryklės tipo. Orientacinis laikas 10-15 minučių. Kruopos turi išlikti kramtomos konsistencijos.
4. Pagamintą grikių košę pagardiname avokadu ir kopūstu.
Recepto autorė sveiko maisto gaminimo kursų vadovė Aistė Švetkauskė