Ar turi kisti mityba priklausomai nuo to, kada mes sportuojame?  Vienos moterys sportuoja tik atsikėlusios, šeimininkaujančios namie gali sportuoti dienos metu, o trečios gali skirti tam laiko tik grįžusios po darbo. Visus šiuos variantus aptarsime su sveikos mitybos specialiste, studijos „Sulieknėk sveikai“ vadove Vaida Kurpiene.
Rytas – sportuoti ar pavalgyti pirmiausia?
Jei atsikėlėte nusiteikusi pasportuoti – nuostabu. Pirmiausia tai ir padarykite: atsigerkite šilto vandens, persirenkite ir sportuokite. Mankštinkitės nors 15 minučių 5 kartus per savaitę ir jau pajusite rezultatus. Vaida Kurpienė pataria po mankštos valgyti savo įprastus pusryčius, pavyzdžiui grūdų košę ar viso grūdo dalių duonos sumuštinį su avokadu, druska ir paprika.
„Sulieknėk sveikai“ primena, kad rytinis sportas pats efektyviausias. Nakties metu jūs jau išnaudojote glikogeną (gliukozės sandėliuką), taigi jau po pirmų 5-10 minučių imsite deginti riebalus. Žinoma, jei treniruotės intensyvumas yra tinkamas: ne per didelis ir ne per mažas.
Diena. Ar sportas vietoje pietų geras pasirinkimas?
Dalis dienos darbų nuveikta, pats laikas vidurdienį pasportuoti. Atminkite, kad skrandis sporto metu turi būti tuščias. Sveikos mitybos specialistė sako, kad sportuoti pavalgius – blogas sprendimas. Gali pradėti pykinti ar svaigti galva, be to, jėgų sportuoti tikrai nebus. Taigi pirmiausia pasimankštinkite, geriausia valandą-pusantros, ir tik tuomet pasiruoškite pietus.
Kartais moterys sugalvoja sportuoti vietoje pietų. Atrodo, kad toks variantas idealus: sudeginote kalorijų ir „sutaupėte“ papildomai, nevalgydamos. Vaida Kurpienė įspėja – tai klaidingas pasirinkimas, kuris jau tą pačią dieną privers sumokėti didelę kainą. Vakare būsite taip peralkusios, kad negalėsite susivaldyti ir per trumpą laiko tarpą, beveik nekramtydamos, suvalgysite didžiulį kiekį maisto. Pietūs turi išlikti pagrindinis dienos valgis.
Po darbo grįžote namo – pavalgyti ar pasportuoti? 
„Sulieknėk sveikai“ rekomenduoja po pietų nesportuoti apie 2,5-3 valandas. Tiek laiko reikia maistui susivirškinti skrandyje. Dėl šios priežasties pavakarys – puikus laikas mankštai ar sportui. Jei pietaujate anksti, tuomet likus pusantros, dviem valandoms iki sporto lengvai užkąskite. Vakarienę valgykite jau pasportavę, tik ilgai nelaukite, ypač po intensyvesnės treniruotės, nes galite peralkti ir tuomet susivaldyti bus ypatingai sudėtinga.
Mankšta vėlyvą vakarą – ar reikia valgyti pajudėjus?
Sportuojantys namuose kartais pasirenka vėlyvą laiką mankštintis. Prieš treniruotę reikėtų būti jau pavalgius lengvą vakarienę, geriausia pora valandų iki mankštos.  Vaida Kurpienė sako, kad tokiu atveju treniruotė turėtų būti mažo intensyvumo, kitaip bus sunku užmigti.
Vakarienę drąsiai galite valgyti ir po sporto, jei sportuojate apie 18-19 val. Po vėlyvos vakarinės mankštos, kai iki miego liko tik valanda-pusantros, reikėtų valgyti tik vaisių, nes organizmas ruošiasi miegui, o poilsio metu skrandis turi būti tuščias.
„Sulieknėk sveikai“ vadovė primena, kad būtina vartoti skysčius mankštos metu ir po jos. Vandens vartojimą sporto metu detaliai aptarėme straipsnyje „5 mitai apie vandens gėrimą treniruotės metu“.