Greitai paruošiama ir skani košė. Išbandykite ir pasidalinkite rezultatu.
Nekepintų grikių košė su raugintais agurkais recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
00 balsų
Pasiruošimas 12 val.
Gaminimas 20 min.
Brinkinimas 12 val.
Iš viso 1 d 20 min.
Kategorija Košės, Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 229 kcal

Ingredientai
  

  • 65 g grikių kruopų
  • 50 g agurkų raugintų
  • 0,5 g druskos

Paruošimas
 

  • Vakare perplauname grikių kruopas šaltu vandeniu ir užmerkiame, kad brinktų per naktį. Taip grūdai pradeda dygimo procesą ir tampa vertingesni, be to, ryte gaminimo laikas trumpesnis.
  • Ryte pakeičiame vandenį ir grūdus kartu su vandeniu (orientacinis santykis 1:2) bei druska, užverdame.
  • Tik užvirus išjungiame bei paliekame brinkti. Kiek laiko truks brinkimas priklausys nuo gaminamų porcijų kiekio, puodo ir viryklės tipo. Orientacinis laikas 10-15 minučių. Kruopos turi išlikti kramtomos konsistencijos.
  • Pagamintą grikių košę pagardiname supjaustytais raugintais agurkais ir išmaišome.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 229kcal (11%)Angliavandeniai: 48gBaltymai: 9gRiebalai: 2gSočiosios riebalų rūgštys: 1gNatris: 195mgKalis: 367mg (18%)Skaidulos: 7g (20%)Cukrūs: 1g (4%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 2mg (3%)Vitaminas K: 4µg (5%)Kalcis: 12mg (2%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 27µg (14%)Geležis: 1mg (7%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 156mg (42%)Fosforas: 236mg (34%)Selenas: 5µg (9%)Cinkas: 2mg (20%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Košės, Pusryčiams
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: ​Virta
Nuotraukos autorė: Sonata Jadeškienė
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!