Labai skani košė pusryčiams ir greitai paruošiama. Nesunkiai pavyks ir virtuvės naujokui. Skanaus.
Pusryčių košė: žali grikiai, pievagrybiai, šparaginės pupelės recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
5 iš 1 balso
Pasiruošimas 12 val.
Gaminimas 15 min.
Mirkymas 12 val.
Iš viso 1 day 15 min.
Kategorija Košės, Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 238 kcal

Ingredientai
  

  • 60 g grikių nekepintų
  • 50 g šparaginių pupelių
  • 30 g pievagrybių
  • 30 g cukinijos
  • druskos pagal skonį
  • pipirų pagal skonį
  • paprikos miltelių rūkytos, pagal skonį

Paruošimas
 

  • Grikiai užmerkiami iš vakaro. Ryte praplaunami.
  • Ant keptuvės pakepiname pjaustytus pievagrybius, dedame šparagines pupeles, stambiai pjaustytą cukiniją, paruoštus grikius.
  • Pakaitiname.
  • Gardiname druska, pipirais ir rūkyta paprika. Skanaus.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 238kcal (12%)Angliavandeniai: 49gBaltymai: 11gRiebalai: 3gSočiosios riebalų rūgštys: 1gNatris: 48mgKalis: 570mg (29%)Skaidulos: 8g (23%)Cukrūs: 4g (16%)Vitaminas A: 1045µg (131%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 12mg (15%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 19µg (25%)Kalcis: 11mg (1%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 61µg (31%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 155mg (41%)Fosforas: 272mg (39%)Selenas: 8µg (15%)Cinkas: 2mg (20%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Košės, Pusryčiams
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: Keptuvėje
Recepto ir nuotraukos autorė: Sonata Jadeškienė
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!