Kefyre gausu vitamino A, visų B grupės vitaminų, kalcio, jodo, geležies ir kitų naudingų medžiagų.
Šaldyto kefyro varškė su pasiflora, mangu ir chia recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
5 iš 1 balso
Pasiruošimas 1 d
Gaminimas 15 min.
Iš viso 1 d 15 min.
Kategorija Desertai
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 160 kcal

Ingredientai
  

  • 100 g kefyro varškės, jau pagamintos. 100 g reikės 500 g kefyro
  • 50 g pasifloros
  • 50 g mango
  • 1 a.š. ispaninio šalavijo (chia) sėklų

Paruošimas
 

  • Kefyrą įdedame nakčiai į šaldiklį.
  • Ryte išimame iš pakuotės, dedame į kiaurasamtį ir paliekame nuvarvėti.
  • Į dubenį dedame paruoštą kefyro varškę, pjaustytus vaisius ir chia sėklas.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 160kcal (8%)Angliavandeniai: 26gBaltymai: 5gRiebalai: 5gSočiosios riebalų rūgštys: 2gPolinesotieji riebalai: 1gMononesotieji riebalai: 0.2gTransriebalai: 0.01gCholesterolis: 13mgNatris: 67mgKalis: 274mg (14%)Skaidulos: 7g (20%)Cukrūs: 17g (68%)Vitaminas A: 1384µg (173%)Vitaminas B6: 0.1mg (7%)Vitaminas C: 33mg (41%)Vitaminas D: 40µg (800%)Vitaminas E: 0.5mg (4%)Vitaminas K: 2µg (3%)Kalcis: 162mg (20%)Varis: 0.1mg (10%)Folio rūgštis: 30µg (15%)Geležis: 1mg (7%)Manganas: 0.1mg (5%)Magnis: 33mg (9%)Fosforas: 75mg (11%)Selenas: 3µg (5%)Cinkas: 0.3mg (3%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Desertai
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: Šaldiklyje, Šviežia
Recepto ir nuotraukos autorė Akvile Ziliene
5 1 vote
Patiko? Įvertinkite!