Jeigu kefyrą vartosite reguliariai, pagerinsite leukocitų (baltųjų kraujo kūnelių) darbą, o jie yra atsakingi už stiprų imunitetą.
Šalta kefyro sriuba su ridikėliais ir krapais recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
Dar nėra įvertinimų
Pasiruošimas 5 min.
Gaminimas 10 min.
Iš viso 15 min.
Virtuvė Europietiška
Išeiga 2 porcijos
Porcijoje 246 kcal

Ingredientai
  

  • 700 ml kefyro
  • 100 g ridikėlių
  • 50 g krapų
  • 30 g svogūnų laiškų, tinka ir meškinis česnakas, česnakų laiškai
  • druskos pagal skonį
  • pipirų pagal skonį

Paruošimas
 

  • Susmulkiname daržoves ir jas sumaišome su reikiamu kiekiu šalto kefyro.
  • Valgome vieną arba su keptomis/virtomis su lupena bulvėmis.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 246kcal (12%)Angliavandeniai: 22gBaltymai: 13gRiebalai: 12gSočiosios riebalų rūgštys: 7gPolinesotieji riebalai: 0.1gMononesotieji riebalai: 0.2gCholesterolis: 44mgNatris: 241mgKalis: 343mg (17%)Skaidulos: 2g (6%)Cukrūs: 19g (76%)Vitaminas A: 2811µg (351%)Vitaminas B6: 0.1mg (7%)Vitaminas C: 31mg (39%)Vitaminas D: 142µg (2840%)Vitaminas E: 0.1mg (1%)Vitaminas K: 32µg (43%)Kalcis: 519mg (65%)Varis: 0.1mg (10%)Folio rūgštis: 60µg (30%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 0.4mg (20%)Magnis: 22mg (6%)Fosforas: 32mg (5%)Selenas: 0.4µg (1%)Cinkas: 0.4mg (4%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums, Sriuba, Vakarienei
Dieta: Low Fat
Gaminimo būdas: Šviežia
Recepto ir nuotraukos autorė Donata Vaisnoraitė
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!