Grūdų košė – geriausias pusryčių pasirinkimas – lengvai virškinama, suteikia energijos ir sotumo. Greitai paruošiama ir soti košė.
Sorų košė su moliūgu ir cinamonu recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
51 balso
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 10 min.
Iš viso 20 min.
Kategorija Košės, Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 407 kcal

Ingredientai
  

  • 270 g moliūgo minkštimo
  • 75 g sorų kruopų
  • 1 g cinamono
  • 0,5 g druskos

Paruošimas
 

  • Sorų kruopas gerai nuplaukite po tekančiu šaltu vandeniu.
  • Perplauname labai karštu vandeniu – taip jos neteks kartaus prieskonio, dėl kurio daugeliui sorų košė atrodo neskani. Svarbiausia – žinoti, kaip pagaminti! O tuomet belieka tik mėgautis. :)
  • Moliūgo minkštimą supjaustome kubeliais arba sutarkuojame.
  • Moliūgą suberiame į verdantį vandenį, užverdame ir paskaniname druska.
  • Maišydami lėtai suberiame sorų kruopas.
  • Verdame ant nedidelės ugnies, kol košė sutirštėja.
  • Patiekdami pabarstome cinamonu.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 407kcal (20%)Angliavandeniai: 87gBaltymai: 11gRiebalai: 3gSočiosios riebalų rūgštys: 1gNatris: 208mgKalis: 1097mg (55%)Skaidulos: 12g (34%)Cukrūs: 6g (24%)Vitaminas A: 28701µg (3588%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 57mg (71%)Vitaminas E: 4mg (33%)Vitaminas K: 3µg (4%)Kalcis: 130mg (16%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 137µg (69%)Geležis: 4mg (29%)Manganas: 2mg (100%)Magnis: 177mg (47%)Fosforas: 303mg (43%)Selenas: 3µg (5%)Cinkas: 2mg (20%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Košės, Pusryčiams
Dieta: Diabetic, Be glitimo
Gaminimo būdas: ​Virta
Nuotraukos autorė: Giedrė Renevė
5 1 vote
Patiko? Įvertinkite!