Jogurtas – sveikatai naudingas produktas. Jame yra baltymų, kalcio, gausu organizmui itin naudingų gerųjų bakterijų, kurios yra atsakingos ne tik už virškinimo sistemos veiklą, bet ir už viso organizmo gerą veiklą.
Sveikesni riestainiai – iš dviejų ingredientų recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
5 iš 1 balso
Pasiruošimas 15 min.
Gaminimas 40 min.
Iš viso 55 min.
Kategorija Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 4 porcijos
Porcijoje 285 kcal

Ingredientai
  

  • 250 ml graikiško jogurto
  • 250 g avižinių miltų
  • 0,5 a.š. druskos

Paruošimas
 

  • Visas sudėtines dalis sumaišome kartu ir suminkome į vientisą tešlą.
  • Gautą tešlą padaliname į 4 dalis ir suformuojame riestainius.
    Riestainius galima aptepti kiaušinio tryniu ir apiberti mėgstamomis sėklomis.
  • Kepame 200 C orkaitėje apie 30 min., kol gražiai paruduos.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 285kcal (14%)Angliavandeniai: 43gBaltymai: 15gRiebalai: 6gSočiosios riebalų rūgštys: 1gPolinesotieji riebalai: 2gMononesotieji riebalai: 2gTransriebalai: 0.003gCholesterolis: 3mgNatris: 322mgKalis: 306mg (15%)Skaidulos: 4g (11%)Cukrūs: 2g (8%)Vitaminas A: 2µgVitaminas B6: 0.1mg (7%)Vitaminas B12: 0.4µg (16%)Vitaminas E: 0.4mg (3%)Vitaminas K: 2µg (3%)Kalcis: 93mg (12%)Varis: 0.3mg (30%)Folio rūgštis: 24µg (12%)Geležis: 3mg (21%)Manganas: 3mg (150%)Magnis: 96mg (26%)Fosforas: 354mg (51%)Selenas: 26µg (47%)Cinkas: 2mg (20%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pusryčiams
Dieta: Low Fat
Gaminimo būdas: Orkaitėje
Recepto ir nuotraukos autorė Egidija Vaiciene
2.9 7 votes
Patiko? Įvertinkite!