Šiam receptui realios nuotraukos neturime, jei gaminsite maloniai prašome padaryti ir atsiųsti vaida@sulieknek.lt Įkelsime nuotrauką su Jūsų autoryste, dėkojame iš anksto.
Triušiena yra liesa mėsa, pagrindinės jos kalorijos iš baltymų ir šiek tiek riebalų. Palyginus su kitomis mėsomis (jautiena, kiauliena, vištiena), triušiena turi mažiau cholesterolio ir riebalų bei daugiau kalcio.
Triušiena su salieru ir morkomis recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
00 balsų
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 20 min.
Iš viso 30 min.
Kategorija Pietums, Vakarienei
Virtuvė Europietiška
Išeiga 2 porcijos
Porcijoje 265 kcal

Ingredientai
  

  • 300 g triušienos krūtinėlės
  • 160 g morkų
  • 120 g saliero šaknies
  • 2 a. š. lydyto sviesto (12g)
  • druskos
  • juodųjų pipirų šviežiai maltų, pagal skonį

Paruošimas
 

  • Supjaustome salierą, morkas. Mėsą irgi susmulkiname.
  • Įkaitintoje keptuvėje su sviestu trumpai pakepiname daržoves.
  • Sudedame mėsą.
  • Pagardiname druska ir pipirais.
  • Įpilame šiek tiek vandens ir troškiname, kol mėsa suminkštės.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 265kcal (13%)Angliavandeniai: 13gBaltymai: 34gRiebalai: 8gSočiosios riebalų rūgštys: 4gTransriebalai: 1gCholesterolis: 132mgNatris: 245mgKalis: 1005mg (50%)Skaidulos: 3g (9%)Cukrūs: 5g (20%)Vitaminas A: 13490µg (1686%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 10mg (13%)Vitaminas D: 1µg (20%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 36µg (48%)Kalcis: 72mg (9%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 20µg (10%)Geležis: 5mg (36%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 65mg (17%)Fosforas: 437mg (62%)Selenas: 15µg (27%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums, Vakarienei
Gaminimo būdas: Keptuvėje
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!