Triušio mėsa yra liesa ir didžioji dalis kalorijų yra iš baltymų ir labai mažai iš riebalų. 100 g triušienos turi 173 kalorijas, vos 3,5 g riebalų ir net 33 g baltymų. Vitamino B12 100 g triušienos yra net 3 kartus daugiau nei suaugusio žmogaus reikiama paros norma.
Triušienos troškinys recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
00 balsų
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 1 val.
Iš viso 1 val. 10 min.
Kategorija Pietums, Vakarienei
Virtuvė Europietiška
Išeiga 2 porcijos
Porcijoje 397 kcal

Ingredientai
  

  • triušienos užpakalinės odelės riebesnės
  • bulvių jaunų
  • 2 morkų didelių, arba saliero gumbo
  • 2 svogūnų
  • vištienos sultinio naminio
  • kokosų pieno (jei norisi riebiau)
  • česnako pagal skonį
  • petražolių pagal skonį
  • rozmarino saikingai
  • aliejaus bulvėms pašlakstyti
  • druskos pagal skonį
  • juodųjų pipirų pagal skonį

Paruošimas
 

  • Prieš gamindami, triušieną atšildome iki kambario temperatūros.
  • Į kepimo indą sudedame mėsą, apkaišome daržovėmis.
  • Viską užpilame sultiniu su prieskoniais.
  • Pašauname į orkaitę +99 laipsnių temperatūroje kepti garuose.
  • Kepimo laikas pagal mėsos kiekį (jei daug net iki valandos).
  • Šakute ar peiliu patikriname ar iškepę: kai lengvai pavyksta įsmeigti – iškepę.
  • Jei turime mėsos termometrą, kepame kol vidinė triušienos temperatūra pasieks 71 laipsnį.
  • Bulves kepame atskirame inde orkaitėje.
  • Iškeptas bulves sutraiškome šakute ir užpilame sultiniu nuo triušienos troškinio.
  • Pabarstome rozmarinais.

Pastaba

Jei sultinys su druska, papildomai druskos dėti nebereikia.
Priekinė triušienos dalis su mažesnėmis šlaunelėmis būna liesesnė, o užpakalinė – riebesnė. Greičiausiai iškepsite liesą triušio juosmeninę ar priekinę dalį. Kiti gabalėliai daug labiau tinka kepimui puode ar troškinimui. Patogiausia gaminti supjaustytas vienodas triušienos dalis, kadangi visoms dalims – juosmeninei, priekinei ir užpakalinei – reikia skirtingo kepimo laiko.
Prieš pat kepant orkaitėje, supjaustytą triušį galite apkepti karštoje keptuvėje, mėsa bus sultingesnė. Kad gaminant mėsa labai neišsausėtų, patariama triušieną troškinti daržovių ar vištienos sultinyje, kartu su dideliu kiekiu daržovių, padažu su kokoso pienu. Galima troškinti padaže su produktais, turinčiais rūgšties. Tiks pomidorai su alyvuogėmis, svogūnai.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 397kcal (20%)Angliavandeniai: 24gBaltymai: 8gRiebalai: 32gSočiosios riebalų rūgštys: 22gTransriebalai: 1gCholesterolis: 8mgNatris: 525mgKalis: 850mg (43%)Skaidulos: 4g (11%)Cukrūs: 8g (32%)Vitaminas A: 12077µg (1510%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 26mg (33%)Vitaminas E: 2mg (17%)Vitaminas K: 24µg (32%)Kalcis: 84mg (11%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 55µg (28%)Geležis: 5mg (36%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 80mg (21%)Fosforas: 222mg (32%)Selenas: 4µg (7%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums, Vakarienei
Gaminimo būdas: Orkaitėje
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!