Sveikas, sotus sumuštinis. Daug naudingų medžiagų pusryčiuose, kuriuos pagaminsite vos per kelias minutes. Būtinai išmėginkite.
Visagrūdės duonos sumuštinis su svogūnlaiškiais recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
No ratings yet
Pasiruošimas 5 min.
Gaminimas 5 min.
Iš viso 10 min.
Kategorija Pusryčiams, Sumuštiniai
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 336 kcal

Ingredientai
  

  • 120 g paprikos
  • 90 g duonos viso grūdo
  • 30 g svogūno laiškų
  • 0,5 v. š. sviesto

Paruošimas
 

  • Duoną patepame sviestu.
  • Beriame smulkintus svogūnlaiškius.
  • Dėl spalvos beriame truputį paprikos.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 336kcal (17%)Angliavandeniai: 54gBaltymai: 11gRiebalai: 9gSočiosios riebalų rūgštys: 4gTransriebalai: 1gCholesterolis: 15mgNatris: 525mgKalis: 503mg (25%)Skaidulos: 6g (17%)Cukrūs: 6g (24%)Vitaminas A: 718µg (90%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 226mg (283%)Vitaminas D: 1µg (20%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 67µg (89%)Kalcis: 161mg (20%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 127µg (64%)Geležis: 4mg (29%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 62mg (17%)Fosforas: 179mg (26%)Selenas: 27µg (49%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pusryčiams, Sumuštiniai
Gaminimo būdas: Šviežia
Nuotraukos autorė: Kristina Valaitienė
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!