Manėte, kad rauginti galima tik virtus burokėlius? Tikrai ne. 🙂
Rauginti galima ne tik kopūstus ar agurkus, bet ir kitas šviežias daržoves! Raugintos cukinijos, rauginti švieži burokėliai ar žiediniai kopūstai-pabandykite neitikėtina, kad gali būti taip skanu:)
Paįvairinkite Jūsų šviežių daržovių salotų pasirinkimą. Rauginamose daržovėse padaugėja vitamino C. Jo gausu ir jis lengvai pasisavinamas. Kalis, kalcis, fosforas – mikroelementai, kurie labai gerai pasisavinami dėl raugintose daržovėse susidariusios pieno rūgšties. Ši rūgštis naikina puvimo bakterijas žarnyne ir taip padeda išvengti vidurių užkietėjimo. Termiškai neapdorotose daržovėse- daug ląstelienos, kuri taipogi aktyvina žarnų peristaltiką.
Rauginti burokėliai – sudėtinės dalys:
– Švieži burokėliai ar cukinijos, žiediniai kopūstai,
– Vanduo
– Druska
Rauginimo proceso žingsniai:
1. Nuplauname ir supjaustome ar sutarkuojame daržoves.
2. Sudedame į indą ir užpilame vandeniu, kad apsemtų daržoves.
3. Įdedame druskos.
4. Laikome šiltai, užklojus merliuku.
5. Kelis kartus per dieną (ryte ir vakare) pamaišome, kad rūgimo procesas suaktyvėtų.  Kai pradeda rūgti atsiranda burbuliukai paviršiuje, be to, atsiranda ir specifinis kvapas.
Galima pasigaminti puikias raugintų daržovių salotas. sumaišius raugintus kopūstus ir raugintus šviežius burokėlius.