Puikus užkandis lieknėjantiems ir norintiems palaikyti svorį – žalieji žirneliai. Jų 100 gramų:
🌱 Daug skaidulų (5,7 g). Jos ir sudėtiniai angliavandeniai ilgam laikui suteikia sotumo jausmą.
🌱 Žirneliai yra ankštiniai, todėl turi baltymų daugiau nei kitos daržovės, 5,4 g. Tai irgi suteikia sotumo jausmą.
🌱 Žirneliai turi 81 kcal, taigi pavakariams suvalgius 200 gramų žirnelių porciją (162 kcal) tikrai sočiai užkąsite, pasipildysite antioksidantais ir ramiai sulauksite vakarienės.
🌱 Puikiai tinka įsimesti į rankinę ar paplūdymio krepšį, nes nebijo karščio ir nerūgsta nuplovus.
🌱 Valgomi ir vertingi ne tik žirneliai, bet ir jų ankštys. Su sąlyga, kad žirneliai nepernokę, o ankštys nesumedėjusios :)
🌱 Žirneliuose yra natūralių cukrų 5,7 g/ 100 g, tačiau jie, apsupti skaidulų ir baltymų, pasisavina santykinai lėtai! Perku visai jaunas ankštis ir į salotas pjaustau – daug skaidulų skatina žarnyno veiklą, o salotoms priduoda saldumo be jokių pridėtinių cukrų.

Žalieji žirneliai tinka ne tik užkandžiui, bet ir gardinti patiekalus, suteikiant jiems sotumo ir saldaus skonio.

Dera ir su mėsa, ir su žuvimi, ir su įvairiomis salotomis.

Žalių žirnelių salotos su agurkais ir ridikėliais

Labai skanios, greitai paruošiamos ir gaivios salotos. Puikiai tiks pietums.
Išbandyti šį receptą

Žaliosios agurkų salotos su žirniais

Skanios ir gaivios agurkų salotos su žirniais. Ar jau išbandėte?
Išbandyti šį receptą

Upėtakis su daržovėmis ir citrinpipiriais

Labai skanus patiekalas. – rašo nuotraukos autorė. Ji šią žuvį valgė su morkų salotomis.
Išbandyti šį receptą

Vienas populiariausių mitybos planų receptų>>

Sveikos baltos mišrainės receptas>>

Jei labai norisi žirnelių su majonezu, geriau jį pasidaryti naminį. Majonezo receptas >>

Daugiau receptų su žirneliais čia >>

Nuotraukos autorė: Vilma Karvelienė.

0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!