Trintos sriubos pasisavinamos daug greičiau nei kitos, gamintos iš tų pačių produktų. Greitesnis pasisavinimas reiškia, kad greičiau išalksite ir turėsite mažiau laiko suvalgytoms kalorijoms sunaudoti. Taigi trintų sriubų norintiems, išlaikyti svorį, turintiems didesnį cholesterolį ir lieknėjantiems reikėtų VENGTI, ypač valgant viešose vietose.

Kavinėse trintų sriubų pagrindą sudaro bulvės, tei reiškia daugiau kalorijų ir dar labiau pagreitinamas pasisavinimas. Be to, viešose vietose tokios sriubos dažniausiai skaninamos grietinėle, ko lieknėjantys taip pat turėtų vengti. Svorį palaikantiems žmonėms tokią sriubą rekomenduotina valgyti tik pietų metu ir labai retai.
Vienintelė išimtis – trinta pomidorų sriuba (gaspačio). Pomidoruose nėra krakmolo, taigi trynimas nepakenks.

Geriausias pasirinkimas – daržovių, įtraukiant ir ankštines, sriubos be mėsos sultinio.
Būtina sveikos sriubos sąlygą „kad būtų ką kramtyti“, taigi nepervirkite sriubos! Dažniausiai visas daržoves į puodą sumetame vienu metu, tačiau jų virimo laikas juk skiriasi! Pavyzdžiui brokolius pakanka tik įmesti į verdantį vandenį ir galima jau išjungti viryklę. Taigi eiliškumas gaminant svarbu  visos daržovės sriuboje turi išlaikyti savo struktūrą.