Kiekvienas esame susidūrę, kai kurį laiką trokštame vieno ar kito produkto ir susimąstome ką tai galėtų reikšti. Dauguma Jūsų atsakymą rasite šioje lentelėje. Skanaus.

Jei trokštame Ko jums tikrai reikia Sveikas pasirinkimas
Šokolado Magnio Neapdoroti riešutai ir grūdai, vaisiai, ankštiniai: avinžirniai, įvairios pupelės (mung, sviestinės, toor, čara, etc.), lęšiai, sojos pupelės ir jų produktai
Saldumynų Sutrikdytas gliukozės-insulinio balansas organizme. Labai retai trūksta kokio nors konkretaus elemento. Atstatyti pusiausvyrą nesunkiai įmanoma per kelias savaites. Registruokitės į 12 savaičių sveikos mitybos ir lieknėjimo kursus.
Chromo Brokoliai, vynuogės, sūris, pupelės, liesa vištiena
Anglies Švieži vaisiai
Fosforo Liesa žuvis, kiaušiniai, riešutai, grūdai: avižų grūdai ir nešlifuoti ryžiai, sezamo ir saulėgrąžų sėklos, ankštiniai: avinžirniai, įvairios pupelės (mung, sviestinės, toor, čara, etc.), lęšiai, sojos pupelės, tofū sūris
Sieros Spanguolės, krienai, kryžmažiedės daržovės: brokoliai, Briuselio, lapiniai ir žiediniai kopūstai, kopūstai, o taip pat lapiniai kopūstai, garstyčių žalumynai, ropių lapai, rėžiukai.
Triptofano Razinos, saldžios bulvės, špinatai
Duonos ir/ar skrudintos duonos Azoto Koncentruoto baltymo maisto produktai: liesa žuvis, liesa mėsa, riešutai, pupelės ir kiti ankštiniai
Miltinių Akivaizdžiai sutrikdytas gliukozės-insulinio balansas organizme.  Atstatyti pusiausvyrą nesunkiai įmanoma per kelias savaites. Registruokitės į 12 savaičių sveikos mitybos ir lieknėjimo kursus.
Riebių užkandžių ir maisto Kalcio Žalios garstyčios ir ropės, brokoliai, lapiniai kopūstai, pupos, sūris, sezamas
Kavos ir arbatos Fosforo Liesa žuvis, kiaušiniai, riešutai, grūdai: avižų grūdai ir nešlifuoti ryžiai, sezamo ir saulėgrąžų sėklos, ankštiniai: avinžirniai, įvairios pupelės (mung, sviestinės, toor, čara, etc.), lęšiai, sojos pupelės, tofū sūris
Sieros Kiaušinių tryniai, raudonieji pipirai, liesa mėsa, česnakai, svogūnai, kryžmažiedės daržovės: brokoliai, Briuselio, lapiniai ir žiediniai kopūstai, kopūstai, o taip pat lapiniai kopūstai, garstyčių žalumynai, ropių lapai, rėžiukai.
NaCl (druskos) Jūros kita natūrali druska, sojų padažas
Geležies Žalios lapinės daržovės (pvz. špinatuose, petražolėse, dilgėlėse, garžgraistė (rukola), kopūstuose), nešliduoti rugiai, ankštiniai (lęšiai, pupelės), burokėliai, krienai, sezamų ir moliūgų sėklos, linų sėmenys, taip pat jūros dumbliai, juodos vyšnios.
Ledo Geležies Žalios lapinės daržovės (pvz. špinatuose, petražolėse, dilgėlėse, garžgraistė (rukola), kopūstuose), nešliduoti rugiai, ankštiniai (lęšiai, pupelės), burokėliai, krienai, sezamų ir moliūgų sėklos, linų sėmenys, taip pat jūros dumbliai, juodos vyšnios.
Paskrudusio maisto Anglies Švieži vaisiai
Gazuotų gėrimų Kalcio Žalios garstyčios ir ropės, brokoliai, lapiniai kopūstai, pupos, sūris, sezamas
Sūraus maisto Chlorido Šviežias ožkos pienas, žuvis, nerafinuota jūros druska
Rūgštaus maisto Magnio Vaisiai, neapdoroti riešutai ir grūdai, ankštiniai: avinžirniai, įvairios pupelės (mung, sviestinės, toor, čara, etc.), lęšiai, sojos pupelės, tofu ir jų produktai
Pirmenybę teikiate   skysčiams, o ne maistui. Troškulys Vandens Jei jaučiate troškulį, jums jau trūksta ~0,5- 1 ltr vandens. Padidinkite kasdien išgeriamo vandens kiekį
Visai nesinori skysčių Jūs taip ilgai esate dehidratuoti, kad praradote troškulio jausmą. Dehidratuotas žmogus skysčių nenori gerti. Gali net pykinti geriant.Skaičiuoklė vandens kiekio normos per parą. 
Šaltų gėrimų Mangano Graikiniai riešutai, migdolai, pekano riešutai, ananasai, šilauogės
Kankina ypatingi prišmenstruaciniai maisto potraukiai (PMS) Cinko Raudona mėsa (ne dažniau kaip 2-3 k.savaitėje), jūros gėrybės, lapinės daržovės, šakniavaisiai
Nuolat norisi persivalgyti Silicio Riešutai, mažai apdoroti grūdai, vengti rafinuoto krakmolo (aukščiausios rūšies miltų gaminiai: makaronai, duona, etc.). Beje nemažai pagamintų produktų jau yra krakmolo, taigi skaitykite etiketes.
Triptofano Sūris, razinos, saldžios bulvės, špinatai
Tirozino Vitamino C papildai ar apelsinai, žalumynai, raudoni vaisiai ir daržovės
Apetito stoka Vitamino B1 Riešutai, grūdai, pupos
Vitamino B3 Tunas, otas, jautiena, liesa vištiena ir kalakutiena be odos, sėklos ir ankštiniai (lęšiai, pupelės, avinžirniai)
Mangano Graikiniai riešutai, migdolai, pekano riešutai, ananasai, šilauogės
Chlorido Nerafinuota jūros ar Himalajų druska

Sveikai maitinantis akivaizdus potraukis vieniems ar kitiems produktams – išnyksta, nes gauname daugiau įvairių maistinių medžiagų. Norite išmokti? Pradžiai galite atlikti sveikos mitybos žinių testą ir tuomet registruotis 12 savaičių sveikos mitybos kursams
Šaltiniai:
– Cheryl M. Deroin paskaitos Natūralios medicinos pietvakarių kolegijoje, 2003
– Dr.Benard Jensen, Žmogaus chemija (The Chemistry of Man), Jensen Publisher 1983
Originalus šaltinis, papildytas trumpais paaiškinimais