Svarbiausia Jūsų užduotis- neužfiksuoti svorio, kurį priaugote švenčių laikotarpiu. 
Pirmas etapas. Po sočios vakarienės ir/ar valgymo maratono ryte suvalgykite nedidelį indelį jogurto su keliais kupinais šaukštais avižų sėlėnelių ir kviečių sėlenų mišinio. Geriausia, kad jos būtų ekologiškos.  Rekomenduojame šias sėlenas sumaišyti, nes jos turi skirtingą santykį tirpių ir netirpių skaidulų, atliekančių skirtingas funkcijas.
Šis kokteilis „iššluos“ jūsų žarnyną su užsistovėjusiu ir nesuvirškintu maistu- jausitės tikrai lengviau ir geriau!
Būtina sąlygos:
– prieš valgant sėlenas pamirkyti apie 15-20 minučių jogurte ar vandenyje,
– kartu su tokiu jogurto/sėlenų kokteiliu išgerti didelį puodelį arbatos, o vėliau, dienos metu išgerti nemažai vandens. Sėlenos, sugeria į save 20 kartų vandens nei pačios sveria. Taigi būtina tą vandenį kompensuoti. Kitu atveju gali imti svaigti galva, jausitės mieguisti.
Jogurtą galite pakeisti kefyru, pasukomis ar trintų uogų, vaisių (150 ml) ar daržovių kokteiliu.
Antras etapas – iškrovos diena. Ją galima daryti ne kitą dieną po persivalgymo, o dar kitą. Visos rekomendacijos detaliai surašytos e-knygoje Iškrovos dienų gidas. Jei dar neturite šios e-knygos – registruokitės naujienlaiškiui ir jums bus nemokamai atsiųsta ir ši e-knyga. Registracijos forma.